Μία ακόμη τραγική υπόθεση που αφορά τον θάνατο λεχώνας συγκλονίζει τη χώρα, καθώς μια 34χρονη γυναίκα από τη Λιβαδειά έχασε τη ζωή της λίγες ώρες μετά τη γέννηση του δεύτερου παιδιού της.
Η 34χρονη, η οποία ήταν ήδη μητέρα ενός παιδιού, εισήχθη την Τρίτη (23/6) στο Νοσοκομείο Λιβαδειάς για να γεννήσει. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μετά τον τοκετό παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές, με αποτέλεσμα να κριθεί απαραίτητη η άμεση διακομιδή της στο Θριάσιο Νοσοκομείο.
Η γυναίκα μεταφέρθηκε σε ιδιαίτερα κρίσιμη κατάσταση, παρουσιάζοντας αιμορραγία και εικόνα σηπτικού σοκ. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, κατέληξε λίγη ώρα μετά την άφιξή της στο νοσοκομείο.
Το νέο τραγικό περιστατικό έρχεται λίγες ημέρες μετά τον θάνατο της 36χρονης γιατρού από τη Μυτιλήνη, η οποία επίσης έχασε τη ζωή της έπειτα από επιπλοκές που παρουσιάστηκαν μετά από φυσιολογικό τοκετό.
Η 36χρονη είχε γεννήσει στις 19 Ιουνίου και την επόμενη ημέρα εμφάνισε σοβαρές επιπλοκές. Αρχικά νοσηλεύτηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Βοστάνειο Νοσοκομείο και στη συνέχεια διακομίστηκε αεροπορικώς σε νοσοκομείο της Αθήνας, όπου κατέληξε λίγες ώρες αργότερα.
Οι ακριβείς συνθήκες και τα αίτια των δύο περιστατικών διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές.

