Για περισσότερο από μια δεκαετία, ο Αυστραλός δισεκατομμυριούχος Κλάιβ Πάλμερ ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από τα σχέδια ναυπήγησης του Τιτανικού ΙΙ – ένα αντίγραφο του άτυχου πλοίου που βυθίστηκε το 1912 με περισσότερους από 2.200 επιβάτες.

Μόνο περίπου 700 επέζησαν, δημιουργώντας ιστορία ως το πιο καταστροφικό ταξίδι στον κόσμο – και ο λαμπτήρας μιας ιδέας για έναν δισεκατομμυριούχο που ενδιαφέρεται για κρουαζιέρες και μετρητά να κάψει.

Ο Πάλμερ ξεκίνησε για πρώτη φορά σχέδια για τον Τιτανικό ΙΙ το 2012 και ξανά το 2018.

Έξι χρόνια αργότερα, το έκανε ξανά, ξεκινώντας ξανά το έργο την Τετάρτη κατά τη διάρκεια μιας ενημέρωσης τύπου στην Όπερα του Σίδνεϊ με φόντο το διάσημο λιμάνι της πόλης.

Για άλλη μια φορά, το ερώτημα είναι γιατί;

«Είναι πολύ πιο διασκεδαστικό να κάνεις τον Τιτανικό από το να κάθομαι στο σπίτι και να μετράω τα χρήματά μου», φέρεται να είπε ο Πάλμερ στα τοπικά μέσα ενημέρωσης με την ωμή ειλικρίνεια του ανθρώπου που κερδίζει σχεδόν μισό δισεκατομμύριο δολάρια από δικαιώματα εξόρυξης κάθε χρόνο.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι μετά από απρόβλεπτες παγκόσμιες καθυστερήσεις, συνεργαστήκαμε εκ νέου με συνεργάτες για να πραγματοποιήσουμε το όνειρο του Titanic ll. Αφήστε το ταξίδι να ξεκινήσει», είπε ο Πάλμερ σε ένα δελτίο τύπου.

Τα σχέδια μοιάζουν πολύ με προηγούμενες επαναλήψεις, ελέγχονται για να διασφαλιστεί ότι συμμορφώνονται με τους ισχύοντες κανονισμούς.

Αναζητούνται διαγωνισμοί, με σχέδια να επιβεβαιωθεί ένας ναυπηγός μέχρι το τέλος του έτους, για να ξεκινήσουν οι εργασίες το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Αυτή τη στιγμή, ο Palmer αναμένει ότι οι νικητές πλειοδότες θα έχουν την έδρα τους στην Ευρώπη. Δεν πιστεύει ότι τα κινεζικά πρότυπα είναι στο ύψος του στόχου, είπε στους δημοσιογράφους.

Κατά την επανεκκίνηση, η ομάδα του διένειμε ένα οκτάλεπτο βίντεο που υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια, δείχνοντας τη διάταξη του πλοίου και πώς θα είναι κάθε δωμάτιο, με ηθοποιούς ντυμένους με κοστούμια εποχής.

Οι επιβάτες θα ενθαρρύνονται να ντύνονται για τη δεκαετία του 1900, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό, είπε ένας εκπρόσωπος.

Το ίδιο το πλοίο θα έχει μήκος 269 μέτρα (833 πόδια) και πλάτος 32,2 μέτρα (105 πόδια) – ελαφρώς φαρδύτερο από το αρχικό. Η χωρητικότητα θα είναι 2.345 επιβάτες σε εννέα καταστρώματα με 835 καμπίνες. Σχεδόν τα μισά από αυτά θα προορίζονται για επιβάτες πρώτης θέσης.

Ο Πάλμερ θέλει να αντιγράψει τον Τιτανικό – χωρίς τραγικό τέλος – και θέλει επίσης την παγκόσμια ειρήνη.

«Όλοι ξέρουμε πώς να κάνουμε πόλεμο. Παίρνουμε στρατούς και χρηματοδοτούμε πολέμους. Ο κόσμος ξέρει για αυτό. Αλλά είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνεις ειρήνη. Για να κάνετε ειρήνη, πρέπει να την ακολουθείτε κάθε μέρα. Προοδεύεις ίντσα προς ίντσα», είπε στο δελτίο τύπου.

«Ο Titanic ll είναι κάτι που μπορεί να προσφέρει ειρήνη. Μπορεί να είναι ένα πλοίο ειρήνης μεταξύ όλων των χωρών του κόσμου.

«Εκατομμύρια έχουν ονειρευτεί να πλεύσουν πάνω της, να τη δουν στο λιμάνι και να ζήσουν το μοναδικό της μεγαλείο. Ο Τιτανικός θα είναι το πλοίο όπου αυτά τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα», είπε ο Πάλμερ.

Από newsok

Translate »