ΕΛΛΑΔΑ

Μητσοτάκης: Όποιος εκπαιδευτικός αρνείται επί της αρχής την αξιολόγηση, δεν έχει θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα

Μια συνολική επισκόπηση της πορείας των παρεμβάσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και μια αποτίμηση της προόδου τα τελευταία χρόνια έγινε στη σύσκεψη στο υπουργείο Παιδείας υπό τον πρωθυπουργό.

«Πολλά έχουν γίνει και πολλά πρέπει να γίνουν», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Συζητήσαμε την πορεία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και εδώ πρέπει να είμαστε ειλικρινείς: είναι μια νέα διαδικασία που δεν έχει φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Υπάρχει κατηγορία εκπαιδευτικών που αρνούνται επί της αρχής να αξιολογηθούν». Μάλιστα υπογράμμισε ότι: «Αν κάποιος αρνείται επί της αρχής να αξιολογηθεί δεν πρέπει να έχει θέση στο σύστημα εκπαίδευσης».

«Η εικόνα στα σχολεία μας είναι διαφορετική και βελτιωμένη», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στις δηλώσεις του μετά τη σύσκεψη με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και πρόσθεσε: «Η εικόνα στα σχολεία μας είναι βελτιωμένη. Από το 2019 έχουμε προσθέσει 39.000 μόνιμους εκπαιδευτικούς, έχουμε εντάξει τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο και στην τεχνολογική αναβάθμιση πλέον υπάρχουν 36.000 διαδραστικοί πίνακες και τα κιτ για ρομποτική που κάνουν το σχολείο πιο ενδιαφέρον, δημιουργικό και διαδραστικό».

Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες για την καταπολέμηση του bullying μέσω της ειδικής πλατφόρμας με μετρήσιμα αποτελέσματα αλλά και στη σημαντική ενίσχυση στους τύπους σχολείων που μας δίνει τη δυνατότητα να διαφοροποιούμε την εκπαίδευση. Τα πρότυπα πειραματικά και τα δημόσια Ωνάσεια σχολεία αλλά και στο πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» για την ανακαίνιση σχολείων με τα πρώτα να παραδίδονται τον Σεπτέμβριο.

Η Πορεία των Παρεμβάσεων στην Εκπαίδευση

Στη πρόσφατη σύσκεψη στο Υπουργείο Παιδείας με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, έγινε μια συνολική αποτίμηση της πορείας των παρεμβάσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ο Πρωθυπουργός ανέφερε ότι “η εικόνα στα σχολεία μας είναι διαφορετική και βελτιωμένη.” Από το 2019, έχουν προστεθεί 39.000 μόνιμοι εκπαιδευτικοί, κάτι που ενισχύει την ποιότητα της εκπαίδευσης.

Διαφορετικά και Δημιουργικά Σχολεία

Η τεχνολογική αναβάθμιση είναι αποδεδειγμένη με τη χρήση 36.000 διαδραστικών πινάκων και κιτ ρομποτικής. Αυτές οι αλλαγές κάνουν το σχολείο πιο ενδιαφέρον και δημιουργικό για τους μαθητές. Οι πρωτοβουλίες για την καταπολέμηση του bullying μέσω ειδικής πλατφόρμας επίσης δείχνουν την πρόοδο προς μια πιο θετική σχολική κουλτούρα.

Στρατηγικές και Προγράμματα Ενίσχυσης

Ο Πρωθυπουργός Μητσοτάκης τόνισε τη σημασία της ενίσχυσης τύπων σχολείων, όπως τα πρότυπα, πειραματικά και δημόσια σχολεία. Το πρόγραμμα “Μαριέττα Γιαννάκου” αναφέρεται στην ανακαίνιση σχολείων, με τα πρώτα να παραδίδονται τον Σεπτέμβριο. Αυτές οι στρατηγικές δίνουν τη δυνατότητα διαφοροποίησης στην εκπαίδευση και δημιουργούν μια πιο σύγχρονη διδακτική εμπειρία για όλους τους μαθητές.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε, επίσης, στο μάθημα του επαγγελματικού προσανατολισμού για το οποίο είπε ότι «πρέπει να το δούμε ξανά» για να κατευθύνουμε τα παιδιά προς το ακαδημαϊκό και επαγγελματικό μέλλον τους.

Στη σύσκεψη με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ο πρωθυπουργός είπε ότι συζητήθηκε «το πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να απαλλάξουμε εκπαιδευτικούς από γραφειοκρατική δουλειά αλλά και για το πώς μπορεί να λειτουργήσει υποστηρικτικά τα παιδιά].

Έδωσε, επίσης, συγχαρητήρια για το ψηφιακό φροντιστήριο μέσω του οποίου χιλιάδες υποψήφιο των φετινών πανελλαδικών έχουν υλικό που θα τους βοηθήσει στις εξετάσεις τους.

Αφού ευχήθηκε, τέλος, καλή επιτυχία στα παιδιά που δίνουν φέτος εξετάσεις, διαβεβαίωσε ότι «η δημόσια δωρεάν παιδεία είναι στην αιχμή των προτεραιοτήτων γιατί η δημόσια παιδεία ήταν πάντα ιμάντας κοινωνικής κινητικότητας. Να ξέρουν τα παιδιά ότι μπορούν νά έχουν πρόσβαση σε ίδιες και ίσες ευκαιρίες και αν δουλέψουν θα έχουν στο πλευρό τους ένα σχολείο που θα τους στηρίξει και θα κάνει τα όνειρά τους πράξη».

ΠΗΓΗ: protothema.gr 

author avatar
NewsOk
Νέα από την Ελλάδα και τον Κόσμο & Ιστορικά Βίντεο