LIFESTYLE

Η Άννα Φόνσου αποκαλύπτει την αλήθεια για τις αισθησιακές ταινίες της δεκαετίας του 1970

Η ιστορία πίσω από τις ταινίες

Η δεκαετία του 1970 ήταν μια εποχή μεγάλων αλλαγών και καινοτομιών στο χώρο του ελληνικού κινηματογράφου. Μεταξύ των ηθοποιών που άφησαν το στίγμα τους, η Άννα Φόνσου είναι μια διακεκριμένη περίπτωση. Πρόσφατα, η ηθοποιός μίλησε για την εμπειρία της και ξεκαθάρισε ορισμένα σημεία που αφορούν την καριέρα της σε πολυσυζητημένες αισθησιακές ταινίες.

Άννα Φόνσου: “Δεν έκανα ερωτικές σκηνές”

Σε συνέντευξη της στην εφημερίδα Espresso, η Άννα Φόνσου μίλησε για τις πολυσυζητημένες ταινίες προσδιορίζοντας πως, παρά την συμμετοχή της σε αισθησιακές ταινίες, ουδέποτε γύρισε καμία ερωτική σκηνή. Ξεκαθάρισε ότι οι σκηνές που συμμετείχε περιορίζονταν σε γυμνό και τίποτα παραπάνω. Αυτό ήρθε ως απάντηση σε ερώτηση για το πώς θα σχολίαζε τις αισθησιακές ταινίες εκείνης της εποχής, όπου συμμετείχε επίσης η Γκιζέλα Ντάλι.

Αποσαφήνιση των λανθασμένων εντυπώσεων

Η Άννα Φόνσου τόνισε ότι οι λανθασμένες εντυπώσεις που δημιουργήθηκαν γύρω από το όνομά της πηγάζουν από την γενικότερη διάθεση του κοινού να συνδέει όλα τα αισθησιακά φιλμ με ερωτικές σκηνές. Η ίδια υπογραμμίζει ότι ποτέ δεν δεχόταν να συμμετάσχει σε κάτι που θα την έκανε να νιώσει άβολα ή να θίξει την αξιοπρέπειά της ως ηθοποιός.

«Δεν γυρίσαμε ποτέ αυτές τις σκηνές. Γι’ αυτό για 20 χρόνια έτρεχα στα δικαστήρια και στο τέλος δικαιώθηκα. Ποτέ δεν γυρίσαμε αυτές τις σκηνές εμείς. Στις ταινίες που γυρίσαμε εκείνη την εποχή (που ήταν και δικτατορία) κι εγώ και η Γκιζέλα ο παραγωγός ήταν υποχρεωμένος να δώσει το σενάριο και να το διαβάσουν οι άνθρωποι της κυβέρνησης του Παπαδόπουλου. Περνούσε από λογοκρισία, με λίγα λόγια. Για την ταινία “Το κορίτσι και το άλογο” που έκανα εγώ με τον Γιάννη Αργύρη, που ήταν στο Εθνικό Θέατρο, το σενάριο πέρασε από τους καθηγητές του Εθνικού. Οπως μια ταινία που κάναμε με τον Μπάρκουλη με τίτλο “Πιο θερμή από τον ήλιο”, όπου είχαμε μια σκηνή με τον Ανδρέα που με αγκάλιαζε. Δεν ξέραμε ότι αυτές τις ταινίες τις στέλνουν στο εξωτερικό και βάζουν άλλες σκηνές επιπλέον. Μάλιστα, σε αυτή την ταινία έχουν βάλει μια χοντρή να φαίνεται το σώμα της με κάτι μεγάλα στήθη. Δεν άντεξα να τη δω αυτή την ταινία. Και όλο αυτό που βίωσα είναι μια πολύ μεγάλη πίκρα που έχω. Δεν έκανα ερωτικές σκηνές σε αυτές τις ταινίες. Μόνο γυμνό και μέχρι εκεί. Ξέρεις, έκανα πολλά χρόνια να το ξεπεράσω και να εμπεδώσω ότι δεν είμαι εγώ αυτή που δείχνουν στην ταινία. Και όταν έκανα τα δικαστήρια, ήρθε ως μάρτυράς μου όλο το συνεργείο που τις γυρίζαμε. Και γι’ αυτό αποσύρθηκαν!».

Στη συνέχεια, η Άννα Φόνσου τόνισε ότι «είχαμε πει τότε να στραφεί κι η Γκιζέλα νομικά, αλλά λόγω κόστους δεν μπορούσε και δεν το προχώρησε. Την είχε πειράξει πάρα πολύ, γιατί η Γκιζέλα δεν έκανε ούτε μια σκηνή γυμνή. Και πέθανε με αυτόν τον καημό!».

Η σημασία των δηλώσεων της Φόνσου

Οι δηλώσεις της Άννας Φόνσου έρχονται να ρίξουν φως σε ένα θέμα που συχνά παρεξηγείται. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τις επιλογές των καλλιτεχνών και να σεβόμαστε τα όρια και τις προτεραιότητές τους. Η Άννα Φόνσου δεν είναι μόνο μια ταλαντούχα ηθοποιός αλλά και ένα σύμβολο για την ελληνική κινηματογραφική ιστορία.