Επ’ αυτοφώρω συνελήφθη ένας 20χρονος σε οικισμό του δήμου Θέρμης, στη Θεσσαλονίκη, την ώρα που επιχειρούσε να πραγματοποιήσει παράνομη σύνδεση σε στύλο ηλεκτροδότησης, προκειμένου να τροφοδοτήσει με ηλεκτρικό ρεύμα το πρόχειρο κατάλυμα όπου διαμένει.
Οι Αρχές τον εντόπισαν τη στιγμή που προσπαθούσε να συνδέσει καλώδιο στο δίκτυο ηλεκτροδότησης και προχώρησαν άμεσα στη διακοπή της παράνομης παροχής. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, πέρα από τη ρευματοκλοπή, η αυτοσχέδια σύνδεση εγκυμονούσε σοβαρό κίνδυνο πρόκλησης πυρκαγιάς.
Ο 20χρονος συνελήφθη και οδηγήθηκε ενώπιον του αρμόδιου εισαγγελέα, ενώ η υπόθεση ακολουθεί τη νόμιμη διαδικασία.
