Λέσβος: Θλίψη για τον θάνατο 36χρονης γιατρού μετά τον τοκετό – Σε εξέλιξη η διερεύνηση των αιτιών

24 Ιουνίου 2026

Σοκ και βαθιά θλίψη έχει προκαλέσει στη Λέσβο η απώλεια μιας 36χρονης γιατρού, η οποία κατέληξε έπειτα από σοβαρές επιπλοκές που παρουσιάστηκαν λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η 36χρονη γέννησε με φυσιολογικό τοκετό στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης την Παρασκευή 19 Ιουνίου. Ωστόσο, λίγες ώρες αργότερα εμφάνισε πυρετό και η κατάσταση της υγείας της άρχισε να επιδεινώνεται σταδιακά.

Τη Δευτέρα κρίθηκε αναγκαία η εισαγωγή της στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ την Τρίτη οι γιατροί αποφάσισαν τη διασωλήνωσή της και την άμεση μεταφορά της σε νοσοκομείο της Αθήνας για εξειδικευμένη αντιμετώπιση.

Δυστυχώς, κατά τη διάρκεια της αεροδιακομιδής και λίγο πριν την άφιξή της στην πρωτεύουσα, η 36χρονη έχασε τη μάχη για τη ζωή, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένεια, τους συναδέλφους και την τοπική κοινωνία.

Οι ακριβείς λόγοι που οδήγησαν στην τραγική αυτή εξέλιξη δεν έχουν ακόμη αποσαφηνιστεί. Οι αρμόδιες αρχές και οι ιατρικές υπηρεσίες αναμένουν τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων, τα οποία αναμένεται να ρίξουν φως στα αίτια των επιπλοκών που παρουσιάστηκαν μετά τον τοκετό.

Ο διευθυντής της Μαιευτικής Κλινικής του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, Πέτρος Μαχαίρας, εμφανώς συγκλονισμένος από το περιστατικό, δήλωσε ότι αναμένονται τα εργαστηριακά ευρήματα προκειμένου να δοθούν απαντήσεις για το τι ακριβώς συνέβη.

Η 36χρονη ήταν γιατρός Γενικής Ιατρικής και είχε υπηρετήσει στο παρελθόν στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου Μυτιλήνης. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο εργαζόταν στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης, όπου ήταν ιδιαίτερα αγαπητή στους συναδέλφους της και αναγνωρισμένη για την προσφορά της στον χώρο της υγείας.

Η υπόθεση παραμένει υπό διερεύνηση, ενώ η τοπική κοινωνία παρακολουθεί με συγκίνηση τις εξελίξεις, αναμένοντας απαντήσεις για τις συνθήκες που οδήγησαν στον αιφνίδιο θάνατο της νεαρής γιατρού.