Περιπέτεια έζησαν 144 επιβάτες της Hellenic Train το πρωί του Σαββάτου (18/10), όταν αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα ακινητοποιήθηκε προσωρινά λίγο έξω από τον σταθμό του Λιτοχώρου, εξαιτίας τεχνικού προβλήματος σε μία από τις μηχανές έλξης.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, η βλάβη σημειώθηκε στις 07:45 και παρά τις προσπάθειες του τεχνικού προσωπικού, δεν ήταν δυνατή η άμεση αποκατάστασή της επί τόπου.
Ως λύση, αποφασίστηκε η αποσύνδεση της μηχανής που παρουσίασε πρόβλημα στον σταθμό Λιτοχώρου, ώστε το τρένο να συνεχίσει την πορεία του προς Λάρισα με τη δεύτερη μηχανή. Εκεί θα γίνει αντικατάσταση της προβληματικής μηχανής και στη συνέχεια η αμαξοστοιχία θα συνεχίσει κανονικά το ταξίδι της προς την Αθήνα.
Η Hellenic Train γνωστοποίησε ότι διερευνά τα αίτια της βλάβης και ζήτησε την κατανόηση των επιβατών, διαβεβαιώνοντας ότι καταβάλλονται όλες οι δυνατές προσπάθειες για την ταχύτερη αποκατάσταση της κυκλοφορίας.
Αποζημιώσεις επιβατών
Όπως υπενθυμίζει η εταιρεία, βάσει του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 2021/782, σε περίπτωση καθυστέρησης 120 λεπτών και άνω, οι επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση 50% της αξίας του εισιτηρίου.
Η διαδικασία αποζημίωσης γίνεται ως εξής:
Τα εισιτήρια που αγοράστηκαν με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια. Όσοι πλήρωσαν με κάρτα, μπορούν να λάβουν αποζημίωση είτε σε οποιοδήποτε εκδοτήριο Σταθμού είτε μέσω των καναλιών webticketing & app.