ΚΟΣΜΟΣ

17χρονη με υψηλότερο δείκτη νοημοσύνης από τον Άλμπερτ Αϊνστάιν και τον Στίβεν Χόκινγκ ζητά υποστήριξη

Ένα κορίτσι με δείκτη νοημοσύνης 161 ζητά περισσότερη υποστήριξη για ταλαντούχους μαθητές καθώς παραδέχτηκε ότι οι δάσκαλοι αγωνίστηκαν να συμβαδίσουν μαζί της.

Η Mahnoor Cheema, 17 ετών, από το Slough, είπε ότι όταν έφτασε στη Βρετανία σε ηλικία εννέα ετών από το Πακιστάν, το σχολείο της αρνήθηκε να την αφήσει να ανέβει ένα χρόνο.

Παρά το γεγονός ότι ολοκλήρωσε γρήγορα την εργασία της στην τάξη που είχαν ορίσει οι δάσκαλοι στο Δημοτικό Σχολείο Colnbrook Church της Αγγλίας στο Berkshire, η έφηβη είπε ότι της έδωσαν επιπλέον μαθηματικά αντί να της επιτραπεί να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο της εκπαίδευσής της.

Η κ. Cheema είπε ότι το ίδρυμα την έβαλε επίσης σε μια ομάδα που δημιουργήθηκε για να ενθαρρύνει τα παιδιά να κάνουν φίλους, όπου θα έφτιαχναν τηγανίτες, είπε στους Times.

Η μαθήτρια έχει δείκτη νοημοσύνης τόσο υψηλό όσο αυτό του Άλμπερτ Αϊνστάιν και παίρνει 28 A-Levels αφού περάσει 33 GCSE.

Όταν μετακόμισε στο Langley Grammar School, ισχυρίστηκε ότι το διδακτικό προσωπικό θα προσπαθούσε πραγματικά να την αποθαρρύνει από το να δώσει τις εξετάσεις GCSE.

Ισχυρίστηκαν ότι η κα Cheema είχε υπερκόπωση και είχε «μαύρους κύκλους» κάτω από τα μάτια της.

Όταν οι γονείς της παρενέβησαν για να βοηθήσουν την κόρη τους χαρακτηρίστηκαν ως «πιεστικοί».

Η οικογένεια είπε ότι περίμενε περισσότερα από το σχολείο, κάτι που ήταν ένας από τους λόγους για τους οποίους επέστρεψαν στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Απογοητευμένη από την έλλειψη κατανόησης των σχολείων, η κ. Cheema ζητά περισσότερη υποστήριξη για έξυπνους μαθητές σε κρατικά σχολεία σε όλη τη χώρα.

«Νιώθω ότι σπαταλάμε τόσα πολλά ταλέντα στο Ηνωμένο Βασίλειο», είπε στο ρεπορτάζ.

«Νομίζω ότι υπάρχουν τόσα πολλά παιδιά που είχαν ταλέντο να κάνουν τόσα πολλά, αλλά χάθηκε γιατί κανείς δεν αναγνώρισε τις δυνατότητές τους ή δεν ήξερε τι να κάνει με αυτό».

Η ευφυής μαθήτρια είπε ότι είχε μιλήσει με άλλα ταλαντούχα παιδιά που επίσης ένιωθαν το ίδιο.

Ως εκ τούτου, πιστεύει ότι τα ιδρύματα έχουν καθήκον προς τα χαρισματικά παιδιά, όπως και σε εκείνα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παρέχεται επιπλέον υποστήριξη.

Η κα Cheema είπε ότι τα μαθηματικά στο βρετανικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι «πολύ αργά».

Είπε ότι τα παιδιά του τρίτου έτους στο Πακιστάν θα μπορούσαν να ολοκληρώσουν τις εξετάσεις που δόθηκαν σε 11χρονους μαθητές στη Βρετανία.