Στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του προχωρά ο ΟΑΣΘ, καθώς εγκρίθηκε από το ΑΣΕΠ η προκήρυξη για την πρόσληψη 171 οδηγών με συμβάσεις εργασίας διάρκειας οκτώ μηνών. Η υποβολή των αιτήσεων θα ξεκινήσει στις 29 Ιουνίου και θα ολοκληρωθεί στις 21 Ιουλίου.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι για πρώτη φορά δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής στη διαδικασία και σε επαγγελματίες οδηγούς που διαθέτουν απολυτήριο υποχρεωτικής εκπαίδευσης, διευρύνοντας σημαντικά τον αριθμό των δυνητικών υποψηφίων.
Η νέα προκήρυξη αποσκοπεί στην άμεση κάλυψη αναγκών του οργανισμού και στη βελτίωση των παρεχόμενων αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη. Βασική προϋπόθεση για τη συμμετοχή των ενδιαφερομένων αποτελεί η κατοχή επαγγελματικής άδειας οδήγησης σε ισχύ, καθώς και Πιστοποιητικού Επαγγελματικής Ικανότητας (ΠΕΙ). Όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με τα απαιτούμενα προσόντα, τα δικαιολογητικά και τη διαδικασία υποβολής περιλαμβάνονται στην επίσημη προκήρυξη.
Αναφερόμενος στις νέες προσλήψεις, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης, δήλωσε: «Η σημερινή μέρα είναι καθοριστική για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Βελτιωνόμαστε ακόμα περισσότερο. Προσλαμβάνουμε 171 νέους οδηγούς. Καλώ τους επαγγελματίες οδηγούς να συμμετάσχουν στις διαδικασίες πρόσληψης, να έρθουν στην οικογένεια του ΟΑΣΘ, κοντά σε αυτόν τον σπουδαίο και ιστορικό Οργανισμό, να συνδέσουν την επαγγελματική τους εξέλιξη με τον ΟΑΣΘ, να βοηθήσουν την πόλη».
Με την ενίσχυση του στόλου σε ανθρώπινο δυναμικό, ο οργανισμός επιδιώκει να ανταποκριθεί αποτελεσματικότερα στις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών και να αναβαθμίσει περαιτέρω το συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης.
