Μάκης Χριστοδουλόπουλος: «Μου τον έκανε δώρο», είπε ο ιδιοκτήτης του κέντρου όπου θα εμφανίζεται – «Μιλάμε για Χριστοδουλόπουλο, ένα βιβλίο με χρυσές σελίδες»
Η Αναχώρηση του Μάκη Χριστοδουλόπουλου
Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος, ο γνωστός τραγουδιστής, έχει προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον με την πρόσφατη αποχώρησή του από το νυχτερινό κέντρο Can Can. Σύμφωνα με δηλώσεις του ιδιοκτήτη του κέντρου, ο Χριστοδουλόπουλος είχε δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα λόγω της σχέσης του με το προσωπικό και τους συναδέλφους του. Η απολύση αυτή, όπως είπε, ίσως να είναι επιλυμένη κακή στρατηγική.
Νέα Αρχή στη Θεσσαλονίκη
Μόλις λίγες ημέρες μετά την απόλυσή του, ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος βρήκε νέα στέγη στη Θεσσαλονίκη. Ο νέος του εργοδότης, Σταύρος Οδυσσέας, δήλωσε σε συνέντευξή του πως αισθάνεται τυχερός για τη συνεργασία τους. Ο Οδυσσέας υπογράμμισε τη σημασία της απόφασης αυτής, λέγοντας πως η παρουσία του Χριστοδουλόπουλου στη σκηνή συμβάλλει θετικά στην ατμόσφαιρα του κέντρου.
Η Σχέση με το Can Can
Η απομάκρυνση του Μάκη Χριστοδουλόπουλου από το Can Can έχει προκαλέσει πολλούς προβληματισμούς. Ο Οδυσσέας σχολίασε την έκφραση του ιδιοκτήτη του Can Can, λέγοντας πως η αξιολόγηση της συμπεριφοράς του Χριστοδουλόπουλου ήταν ατυχής. Επίσης, υπογράμμισε ότι αυτή η κίνηση μπορεί να αποδειχθεί επιχειρηματική καταστροφή. Οι δηλώσεις του ενισχύουν την ιδέα ότι η αποχώρηση του τραγουδιστή ήταν τελικά ένα «δώρο» για τον ίδιο, καθώς ανοίγει νέους δρόμους στη καριέρα του.
«Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος είναι καλλιτέχνης, όχι φίρμα. Είναι μια γλυκιά παιδική αγκαλιά κι έχει ένα μεγάλο βασικό στοιχείο, την επικοινωνία. Μιλάει με όλο τον κόσμο, είναι προσβάσιμος, αγκαλιάζει όλο τον κόσμο»
«Τόση πικρία, τόσο άσχημες λέξεις να ακουστούν από έναν επιχειρηματία, πολύ άστοχη συμπεριφορά. Θα είναι καταστροφικό καταρχήν για τον επιχειρηματία. Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος ανέστησε το Can Can. Θύμωσα πολύ γιατί αν μη τι άλλο είναι απαράδεκτο όλο αυτό. Μιλάμε για Χριστοδουλόπουλο, ένα βιβλίο με χρυσές σελίδες».
«Ο ιδιοκτήτης του Can Can μου έκανε ένα πολύ ωραίο δώρο, να διώχνει τους καλλιτέχνες και να τους παίρνουμε εμείς».