Το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής κατηγόρησε τη Νέα Δημοκρατία ότι «υπέγραψε λευκή επιταγή» στις πολυεθνικές των μεταλλαγμένων, μετά την ψήφο των ευρωβουλευτών της υπέρ της απορρύθμισης των Νέων Γονιδιωματικών Τεχνικών (NGT).
Η ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ
Σε ανακοίνωσή του το Γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ τονίζει ότι οι ευρωβουλευτές της ΝΔ, αντί να υπερασπιστούν τους Έλληνες πολίτες και αγρότες, στήριξαν την επέκταση των μεταλλαγμένων τροφίμων, σε συνεργασία ακόμα και με δυνάμεις της ακροδεξιάς.
Το ΠΑΣΟΚ υπογραμμίζει ότι οι ευρωβουλευτές του τάχθηκαν σύσσωμοι υπέρ της προστασίας των καταναλωτών και κατά της ανεξέλεγκτης διείσδυσης αυτών των τεχνικών στο πιάτο των πολιτών, ενώ κάνει ιδιαίτερη μνεία στον αρμόδιο Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης της κυβέρνησης Μητσοτάκη, ο οποίος υπερψήφισε την πρόταση στο Συμβούλιο.
Τα βασικά επιχειρήματα του ΠΑΣΟΚ
- Οι Έλληνες πολίτες έχουν δικαίωμα σε ποιοτικά και ασφαλή τρόφιμα, χωρίς πειραματισμούς.
- Απαιτείται πλήρης και υποχρεωτική σήμανση για να γνωρίζουν τι τρώνε.
- Οι Έλληνες αγρότες δεν πρέπει να γίνουν όμηροι των πατεντών λίγων πολυεθνικών που επιδιώκουν να ελέγξουν την τροφική αλυσίδα.
Το ΠΑΣΟΚ καταλήγει ότι η ΝΔ «επέλεξε πλευρά» και αυτή δεν είναι η πλευρά των Ελλήνων πολιτών και αγροτών.
Η ανακοίνωση έρχεται σε μια περίοδο έντονης συζήτησης στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τη ρύθμιση των νέων γενετικών τεχνικών στην αγροτική παραγωγή.

