Στη Λαμία πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών που εντάχθηκαν ως εθελόντριες στον Ελληνικός Στρατός, σηματοδοτώντας μια σημαντική εξέλιξη για τις Ένοπλες Δυνάμεις.
Οι πρώτες εθελόντριες είχαν καταταγεί στις αρχές Ιουνίου και συμμετείχαν στη διαδικασία της ορκωμοσίας στο Στρατόπεδο «Σχη (ΠΖ) Τσακάλου Κων/νου», στο ΚΕΝ-ΚΕΥΠ Λαμίας, στο πλαίσιο της 2026 Β’ Εκπαιδευτικής Σειράς Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ).
Στην τελετή παρευρέθηκαν ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης και ο Αρχηγός ΓΕΣ Αντιστράτηγος Γεώργιος Κωστίδης, επιβεβαιώνοντας τη σημασία του γεγονότος για τον θεσμό της στρατιωτικής θητείας και τη συμμετοχή των γυναικών.
Τα κίνητρα για τις γυναίκες που επέλεξαν να καταταγούν στον στρατό περιλαμβάνουν την αναγνώριση του χρόνου θητείας ως προϋπηρεσία, τη μοριοδότηση σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, καθώς και δυνατότητες κατά προτεραιότητα πρόσληψης πτυχιούχων ως πολιτικό προσωπικό, όπως νοσηλεύτριες, βρεφονηπιοκόμοι και διοικητικοί υπάλληλοι.
Επιπλέον, προβλέπεται πρόσβαση σε παροχές που παρέχονται σε στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, όπως στρατιωτικά νοσοκομεία και λέσχες, μεταξύ άλλων διευκολύνσεων.
Δείτε το σχετικό ρεπορταζ του ΣΚΑΙ
