
Η Μέριλιν στην Άβυσσο: Ψυχιατρείο, Εμμονές και το Μυστηριώδες Τηλεφώνημα με την Τζάκι
Η Μέριλιν Μονρόε, το απόλυτο είδωλο του Χόλιγουντ, παραμένει μια φιγούρα που συνεχίζει να γοητεύει και να προκαλεί, ακόμα και 63 χρόνια μετά τον θάνατό της. Οι τελευταίες μέρες της ζωής της, γεμάτες δράμα, ψυχική ταραχή και μυστήριο, αποκαλύπτονται με νέες, συγκλονιστικές λεπτομέρειες. Από την εμπειρία της σε ψυχιατρική κλινική και τη φημολογούμενη εμμονή της με τον Τζον Φ. Κένεντι (JFK) μέχρι το υποτιθέμενο τηλεφώνημα με την Τζάκι Κένεντι, η ιστορία της Μέριλιν φωτίζει τη σκοτεινή πλευρά της φήμης και της ανθρώπινης ευθραυστότητας.
Η Κόλαση του Ψυχιατρείου
Στις αρχές του 1961, η Μέριλιν Μονρόε, ήδη καταβεβλημένη από ψυχικά προβλήματα και εθισμό στα βαρβιτουρικά, εισήχθη στην Ψυχιατρική Κλινική Πέιν-Γουίτνεϊ στη Νέα Υόρκη. Η εμπειρία της εκεί ήταν εφιαλτική. Η Μονρόε, η οποία είχε ιστορικό κατάθλιψης και άγχους, βρέθηκε περιορισμένη σε συνθήκες που περιγράφονται ως απάνθρωπες. Υποχρεώθηκε να φορέσει ζουρλομανδύα, ενώ οι συνθήκες απομόνωσης επιδείνωσαν την εύθραυστη ψυχική της κατάσταση. Η παραμονή της στην κλινική, που διήρκεσε λίγες μέρες, θεωρείται από πολλούς ως σημείο καμπής, καθώς η σταρ ένιωσε προδομένη από το σύστημα και τους ανθρώπους γύρω της. Το γεγονός αυτό τροφοδότησε την αίσθηση της εγκατάλειψης και την οδήγησε σε περαιτέρω απομόνωση.
Η Εμμονή με τον JFK
Η σχέση της Μονρόε με τον Πρόεδρο Τζον Φ. Κένεντι παραμένει ένα από τα πιο πολυσυζητημένα κεφάλαια της ζωής της. Αν και η έκταση της σχέσης τους δεν έχει αποδειχθεί πλήρως, πηγές υποστηρίζουν ότι η Μονρόε είχε αναπτύξει μια έντονη εμμονή με τον JFK. Η φημολογούμενη ερωτική τους σχέση, που φέρεται να ξεκίνησε το 1961, φαίνεται να επιβάρυνε την ήδη εύθραυστη ψυχολογία της. Η Μονρόε, σύμφωνα με μαρτυρίες, πίστευε ότι ο Κένεντι θα μπορούσε να αλλάξει τη ζωή της, γεγονός που την οδήγησε σε συναισθηματική εξάρτηση.
Το Τηλεφώνημα με την Τζάκι
Ένα από τα πιο δραματικά στοιχεία είναι το υποτιθέμενο τηλεφώνημα της Μονρόε με την Τζάκι Κένεντι, τη σύζυγο του JFK. Η Μονρόε, σε μια στιγμή απελπισίας, φέρεται να τηλεφώνησε στην Τζάκι για να συζητήσει τη σχέση της με τον Πρόεδρο. Το τηλεφώνημα αυτό, αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί από πρωτογενείς πηγές, φέρεται να ήταν γεμάτο ένταση, με την Μονρόε να εκφράζει τα συναισθήματά της και την Τζάκι να διατηρεί μια ψυχρή, αλλά αξιοπρεπή στάση. Το περιστατικό αυτό, αν είναι αληθές, υπογραμμίζει τη συναισθηματική αναταραχή της Μονρόε, η οποία ένιωθε παγιδευμένη ανάμεσα στη δημόσια εικόνα της και τις προσωπικές της επιθυμίες.
Ο Μυστηριώδης Θάνατος
Η Μέριλιν Μονρόε βρέθηκε νεκρή στις 4 Αυγούστου 1962, στο σπίτι της στο Μπρέντγουντ του Λος Άντζελες, από υπερβολική δόση βαρβιτουρικών. Ο θάνατός της, που επίσημα χαρακτηρίστηκε ως αυτοκτονία, παραμένει αντικείμενο θεωριών συνωμοσίας, με κάποιες πηγές να υπονοούν εμπλοκή της οικογένειας Κένεντι ή ακόμα και της μαφίας. Η ψυχική της κατάσταση είχε επιδεινωθεί δραματικά τους τελευταίους μήνες της ζωής της, με την αποτυχία της να ολοκληρώσει την ταινία Something’s Got to Give και την απόλυσή της από την 20th Century Fox να προσθέτουν πίεση.
Η Ανθρώπινη Πλευρά της Μέριλιν
Πίσω από την εικόνα της «ξανθιάς σεξοβόμβας», η Μονρόε ήταν μια γυναίκα που πάλευε με την κατάθλιψη, το άγχος και την ανασφάλεια. Η παιδική της ηλικία σε ανάδοχες οικογένειες και ορφανοτροφεία άφησε βαθιά σημάδια, ενώ η αδυναμία της να γίνει μητέρα λόγω προβλημάτων υγείας ενίσχυσε την αίσθηση της μοναξιάς της. Η Μονρόε, παρά τη φήμη και την ομορφιά της, ένιωθε συχνά παγιδευμένη από τον ρόλο που της είχε επιβληθεί.
Οι τελευταίες μέρες της Μέριλιν Μονρόε ήταν μια τραγική κατάβαση σε έναν κόσμο ψυχικής οδύνης, εμμονών και χαμένων ελπίδων. Η εμπειρία της στο ψυχιατρείο, η φημολογούμενη σχέση της με τον JFK και το μυστηριώδες τηλεφώνημα με την Τζάκι αποτυπώνουν την πολυπλοκότητα της ζωής της. Η Μονρόε δεν ήταν απλώς ένα σύμβολο του Χόλιγουντ, αλλά μια γυναίκα που πάλεψε με τους δαίμονές της σε έναν κόσμο που την λάτρευε, αλλά δεν την κατάλαβε ποτέ. Η ιστορία της μας καλεί να κοιτάξουμε πίσω από τη λάμψη και να δούμε την ανθρώπινη πλευρά μιας θρυλικής φιγούρας.