
Δημήτρης Νάτσιος: Αυτό είναι το βίντεο για το οποίο ο πρόεδρος της Νίκης μήνυσε την Εθνική Πινακοθήκη
Εισαγωγή στο Επίμαχο Έργο
Η Εθνική Πινακοθήκη της Ελλάδας είναι στο επίκεντρο έντονων αντιπαραθέσεων, καθώς ο πρόεδρος του κόμματος Νίκη, Δημήτρης Νατσιός, υπέβαλε μήνυση για ένα νέο έκθεμα. Το έργο η «Σαγήνη του Αλλόκοτου» περιέχει στοιχεία που έχουν προκαλέσει αντιδράσεις στην κοινότητα.
Η Μήνυση του Δημήτρη Νατσιού
Ο Δημήτρης Νατσιός παρέστη στα δικαστήρια της Ευελπίδων το πρωί της Τετάρτης, προκειμένου να καταθέσει μήνυση κατά παντός υπευθύνου για το επίμαχο βίντεο που προβάλλεται στον τρίτο όροφο της Εθνικής Πινακοθήκης. Ο πρόεδρος της Νίκης υποστήριξε ότι το εν λόγω έργο προσβάλλει τα «ιερά και τα όσια» της πίστης του.
Αντιδράσεις και Βανδαλισμός
Η κίνηση αυτή έρχεται λίγες ημέρες μετά από τον βανδαλισμό της έκθεσης από μέλος της κοινοβουλευτικής ομάδας του Νατσιού. Ο ίδιος δήλωσε ότι το βίντεο περιλαμβάνει ερωτικό περιεχόμενο συνοδευόμενο από ήχους προσευχών και του εθνικού ύμνου, γεγονός που επιδεινώνει τις αντιδράσεις. Όπως δήλωσε ο Δημήτρης Νατσιός, «οφείλω να προστατεύσω την πίστη και την ηθική μας».
Όπως υποστηρίζει ο Δημήτρης Νατσιός, πρόκειται για βίντεο ερωτικού περιεχομένου υπό τους ήχους μιας προσευχής και του Εθνικού Ύμνου, το οποίο προβάλλεται στον τρίτο όροφο του κτιρίου.
«Υποβάλω μήνυση κατά παντός υπευθύνου, κατά της Εθνικής Πινακοθήκης γιατί στον τρίτο όροφο υπάρχει βίντεο το οποίο προσβάλλει απροκάλυπτα και αυτό τα ιερά και τα όσια της πίστεώς μας», ανέφερε σε δηλώσεις του έξω από την Ευελπίδων.
«Επειδή αγαπάμε τα παιδιά και τους νέους μας δεν θέλουμε να βλέπουν τέτοια άσεμνα και χυδαία θεάματα. Επιτέλους πρέπει να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι και η κυβέρνηση να σεβαστεί την εθνική μας παράδοση», κατέληξε.
Δείτε το βίντεο:
Η δημιουργός του έργου είναι η κινηματογραφίστρια Εύα Στεφανή, η οποία ενημερώθηκε για το συμβάν μέσω της εκπομπής «Πάμε Δανάη» και έδωσε τη δική της απάντηση:
«Το έργο τέχνης είναι ο καθρέφτης του ανθρώπου που το κοιτάζει. Εάν αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως χοίρο, θα αντιλαμβάνεται και τον εαυτό του ως χοίρο. Θα αντιλαμβάνεται επίσης τον κόσμο ως ένα απέραντο χοιροστάσιο, στο οποίο πρωταγωνιστεί ο ίδιος»