Δίκη για την υπόθεση Λυγγερίδη: Εκτός μαρτυρικής διαδικασίας δύο προστατευόμενοι μάρτυρες – Θα καταθέσει ο τρίτος [Βίντεο]

User avatar placeholder
Written by NewsOk Team

23 Ιουνίου 2026

Με την εξέταση μαρτύρων συνεχίζεται η δίκη που αφορά τα επεισόδια στου Ρέντη τον Δεκέμβριο του 2023, κατά τη διάρκεια των οποίων τραυματίστηκε θανάσιμα ο αστυνομικός Γιώργος Λυγγερίδης.

Κατά τη σημερινή διαδικασία κατέθεσαν φίλαθλοι που βρέθηκαν στο σημείο των επεισοδίων, περιγράφοντας όσα εκτυλίχθηκαν το βράδυ της 7ης Δεκεμβρίου έξω από το κλειστό γυμναστήριο «Μελίνα Μερκούρη».

Στο επίκεντρο της συνεδρίασης βρέθηκε και το ζήτημα των προστατευόμενων μαρτύρων, καθώς το δικαστήριο ανακοίνωσε την απόφασή του έπειτα από σχετικό έλεγχο των στοιχείων που είχαν ζητηθεί.

Όπως γνωστοποίησε ο πρόεδρος της έδρας, διαπιστώθηκε ότι δύο από τους τρεις προστατευόμενους μάρτυρες που είχαν αρχικά κληθεί να καταθέσουν στην ακροαματική διαδικασία έχουν παράλληλα την ιδιότητα του κατηγορουμένου στην υπόθεση. Για τον λόγο αυτό δεν μπορούν να εξεταστούν ως μάρτυρες κατά τη διάρκεια της δίκης.

Αντίθετα, ο τρίτος προστατευόμενος μάρτυρας αναμένεται να καταθέσει κανονικά, με τον πρόεδρο του δικαστηρίου να αναφέρει ότι η κατάθεσή του προγραμματίζεται για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Υπενθυμίζεται ότι το ζήτημα είχε τεθεί από συνηγόρους υπεράσπισης κατηγορουμένων, οι οποίοι είχαν ζητήσει να διευκρινιστεί εάν οι προστατευόμενοι μάρτυρες εμπλέκονται ταυτόχρονα και ως κατηγορούμενοι στην ίδια υπόθεση.

Στο πλαίσιο της διερεύνησης του αιτήματος, το δικαστήριο είχε ζητήσει να προσκομιστεί η σχετική εισαγγελική διάταξη βάσει της οποίας οι συγκεκριμένοι μάρτυρες είχαν ενταχθεί σε καθεστώς προστασίας, προκειμένου να αξιολογηθούν όλα τα δεδομένα πριν ληφθεί η τελική απόφαση.

Η ακροαματική διαδικασία συνεχίζεται με την εξέταση επιπλέον μαρτύρων και την αξιολόγηση των στοιχείων που έχουν περιληφθεί στη δικογραφία.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ της ΕΡΤ: